lauantai 1. helmikuuta 2014

Lauantai-ilta

Tässä mun lauantai-ilta:



Ja vielä uusintana - täällä mää nyt asun:




Laskiaispullat, mikä mahtava konsepti, täytetään molemmat puolet erikseen, koska muuten niihin ei mahdu läheskään niin paljon kermavaahtoa ja hilloa! Hirveän fotogeenisiä niistä ei kyllä tällä tavalla taida tulla. Oli loistava lauantai, heräsin itsekseni omasta sängystä, olin puoli yhdeltätoista koululla, kahdentoista pintaan yliopistolla syömässä ja sen jälkeen yliopiston kirjastossa lukemassa tenttikirjaa (ensimmäinen kirjatenttini Itä-Suomen yliopistossa!), puoli neljältä kaupan kautta takaisin koululle ja puoli kuuden jälkeen olin kotona. Iltaa olen viettänyt noiden laskiaispullien ja suklaan parissa ja katsonut kaksi (!) leffaa, ensin Don Jon (jotenkin vähän muovinen) ja sitten Blue Valentine (synkkä! mitä ihmettä).

Mulla ei ole ollut tällaisia yksinäisiä lauantai-iltoja ilmeisesti liikaa viime aikoina, koska just nyt tämä oli todella paikallaan. Ei ole edes ollut intoa askarrella, olin varannut tänne tarvikkeet yhteen toteutettavien listalla olevaan diy-projektiin mutta ei sitten.

Ja huone, tuollainen se nyt on, ovelta päin kuvattuna. Peili lattialla kun sitä ei saa seinille ja jotain tauluja kaipaisin, mutta toisaalta olen kyllästynyt omiini. Ja viherkasveja, jotenkin olen saanut päähäni että viherkasveja tarvitsisin. Kaikkea sitä keksii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti